ПРОФЕСИОНАЛНА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА И СЕРВИЗ
Сервизният център на КОМПЮТЪР 2000 България извършва гаранционната поддръжка на техниката, продавана от фирмата.
ВАЖНО ЗА ГАРАНЦИОННОТО ОБСЛУЖВАНЕ
Сервизът на КОМПЮТЪР 2000 България приема само на място продукти за гаранционно обслужване, когато са спазени следните условия:
- Продуктите са добре почистени от прах;
- Приложени са всички оригинални аксесоари към продукта
- Да е приложена фактура и/или приемо-предавател протокол(гаранционна карта) с отбелязан сериен номер.
Не се приемат за гаранционно обслужване продукти, които не отговарят на горните условия, както и такива с нарушена опаковка или гаранционни лепенки, такива, при които е правен опит за ремонт, демонтаж, модификация или адаптация, използвани по предназначение различно от това посочено в съпровождащата документация, използвани в рамките на гаранционния срок с неоригинални или рециклирани консумативи, с повреди, причинени по вина на клиента, както и условията посочени в гаранционната карта.